Daar gaan we dan.. - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Rian Haaksema - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan.. - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Rian Haaksema - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan..

Door: rianhaaksema

Blijf op de hoogte en volg Rian

10 Maart 2011 | Nederland, Zeist

Het aftellen is begonnen.. Nog twee nachtjes slapen en ik vlieg naar Kosovo! Nou is natuurlijk de vraag of ik de laatste nacht hier überhaupt de mogelijkheid krijg om te gaan slapen, aangezien ik van plan ben om 5 uur 's ochtends op Schiphol te zijn..:S
Leuk is wel dat ik dan niet alleen ben. Hilbert & Bert en Marsha & Nienke vliegen om dezelfde tijd als ik weg! Het verschil is alleen dat zij ten eerste in tweetallen zijn, en ten tweede gaan ze allevier via Zurich terwijl ik in mn uppie via Wenen vlieg. Geen angst, geen paniek, alleen maar spannend en een extra ervaring..
Hoe het is als ik daar aankom horen jullie zo snel mogelijk van me;-)

Voor nu moet ik nog even de laatste voorbereidingen treffen. Morgen hoop ik mijn tas (binnen het toegestane gewicht) in te pakken, en afscheid te nemen van mijn familie. Er gaat gelukkig een delegatie mee om me uit te zwaaien, maar ik ben toch voor zes weken weg. En als je dan bedenkt dat ik nog nooit langer dan 2 weken weg ben geweest..

Maar zoals ik al zei: geen angst, geen paniek, alleen maar spannend en een extra ervaring.. En natuurlijk heb ik er vooral heel veel zin in!

  • 10 Maart 2011 - 10:39

    Hilbert:

    Ook op deze manier wil ik je ontzettend veel suc6 en zegen toewensen!
    We mogen altijd weten dat we niet alleen gaan, Christus is voor ons, met ons, en achter ons

    Groetjes!

  • 10 Maart 2011 - 13:21

    Stéphanie:

    Het komt allemaal goed. Ga er gewoon heel erg van genieten!

  • 10 Maart 2011 - 15:40

    Willie:

    Heej meis!!!!
    Geniet er van!
    God bless you!
    xxx

  • 10 Maart 2011 - 15:58

    Renny:

    Hey Rian, heel heel heel veel plezier en zegen! Succes met de laatste loodjes (kilootjes).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rian

Actief sinds 04 Maart 2011
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 11477

Voorgaande reizen:

12 Maart 2011 - 25 April 2011

Stage naar Kosovo!

Landen bezocht: