Tweede weekend - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rian Haaksema - WaarBenJij.nu Tweede weekend - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rian Haaksema - WaarBenJij.nu

Tweede weekend

Door: rianhaaksema

Blijf op de hoogte en volg Rian

21 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Zo, weekend!

Het is weer een aantal dagen geleden dat ik iets gepost heb, maar ik had niet zo veel tijd op het internet. Ik was van plan vanochtend daar de tijd voor te nemen, maar vanochtend bleek er ineens geen stroom (en dus geen internet) te zijn... Nu is dat er wel, maar ik moet zo ergens naartoe, dus dit zal ook een gehaast berichtje zijn.

Ten eerste: Het gaat goed met me!
Ten tweede: Ik voel me op en top een Haaksema, aangezien ik gisteren te laat kwam in de kerk... Dacht dat de dienst om 11:00 begon en dat bleek een half uur eerder te zijn...
Ten derde: Begin een beetje contact te krijgen met de mensen hier! Vooral zendelingen of hun kinderen, dus dat is wel jammer. Maar op de pre-school ging het volgens mij ook wel goed!
Ten vierde: Begin een beetje Albanees te leren! Dat is natuurlijk ook wel zo handig als ik contact met de lokale bevolking wil hebben.
Ten vijfde: Ik ben nu een weekend bij Thera in huis, omdat mijn kamer bezet is door een aantal ECM'ers. Morgenochtend kan ik terug.
Ten zesde: Ik heet hier Jana (spreek uit: Janna, met de eerste a half uitgesproken als o). Dat is natuurlijk veel makkelijker als Rian. En aangezien ik Nina niet meer (kan) gebruik(en), kwamen ze zelf hierop!
Ten zevende: Nu moet ik echt gaan...

Hou van jullie allemaal en mis ook veel mensen. Gelukkig vind ik hier wel aansluiting bij verschillende mensen en is het gezellig!

Greetings,

  • 21 Maart 2011 - 10:48

    Wilma:

    Goed om weer wat van je te horen! Geniet ervan, hopelijk is het daar net zulk mooi weer als het hier is!
    Liefs, Wilma

  • 29 Maart 2011 - 11:37

    Ma:

    Hai Rian,

    Hoe gaat het met je? errug druk zeker,Vanmiddag even naar Anja en vanavond wandelblessure cursus van de ehbo. Is het bij jullie ook zo'n mooi weer, Hier 17 graden. as droogt heerlijk buiten.
    Geniet van je werk, Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rian

Actief sinds 04 Maart 2011
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 11452

Voorgaande reizen:

12 Maart 2011 - 25 April 2011

Stage naar Kosovo!

Landen bezocht: