Zelfstandigheid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rian Haaksema - WaarBenJij.nu Zelfstandigheid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rian Haaksema - WaarBenJij.nu

Zelfstandigheid

Door: rianhaaksema

Blijf op de hoogte en volg Rian

14 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Nu al? Tja, als je met zelfstandigheid bedoeld dat je voor het eerst in de schemering alleen over straat gaat in een stad waar je net bent, dan ben ik nu vrij zelfstandig. En als je bedoeld dat ik zelf voor mn natje en mn droogje moet zorgen en dat ook, zo goed en zo kwaad als dat gaat, op mijn eigen manier doe, dan ben ik nu vrij zelfstandig. Maar als je bedoeld dat ik hele projecten heb geleid, dan ben ik vrij afhankelijk. En als je bedoeld dat ik in mijn eentje een revolutie ga ontknopen... Wie weet! Maar dan ben ik in ieder geval vrij! :-)

In tegenstelling tot wat school nu van mij verwacht (sorry Judith) heb ik vandaag helemaal niks gedaan. Niet omdat ik ziek was of omdat het door weersomstandigheden onmogelijk was, maar omdat ik gewoon weekend heb! Mijn weekend hier loopt namelijk van zondagmiddag t/m maandag. Dinsdagochtend begin ik de werkweek door even met Thera de stand van zaken te bekijken.
Dus, morgen of zo snel mogelijk daarna misschien een verslag van hoe het werk is!

Tot die tijd wens ik jullie allen een gezegende nachtrust toe! (naja, tot morgenochtend dan..)

  • 14 Maart 2011 - 20:03

    Hilbert:

    nou nou, dat noem ik allemaal vrij zelfstandig;)
    wij hebben vandaag ook nog "niks" gedaan. na een weekend in Lissabon te hebben doorgebracht zijn we vandaag op ons stage adres aangekomen.
    nu gaan we ff eten, vanavond bij ons gastgezin op visite

    Groetjes Lieve Schat van me(L)

  • 14 Maart 2011 - 21:02

    Rimero Bush:

    Welkom in Kosova Rian:-)

  • 14 Maart 2011 - 21:42

    Mama:

    hoi meis, ik ben echt super trots op je! heel veel succes met alles daar en ik bid voor je. dikke kus, mama

  • 14 Maart 2011 - 23:26

    Henny:

    Leuk om je berichten te lezen. Ik wens je een fijne tijd daar en geniet van alle nieuwe indrukken!

  • 15 Maart 2011 - 08:29

    Jodieh:

    heeei zus!
    sorry dat ik zo laat pas iets schrijf naar je..
    maar zo te horen vind je het wel leuk daar toch?!..
    ik wou je nog even vertellen dat ik door ben!! hahahah.
    nou ik hoor nog van je..

    dikke kus en knuffel.
    be careful!

  • 15 Maart 2011 - 10:43

    Judith:

    Ah, dus als Hilbert een weekend bij jou komt is dat van zondagmiddag tot dinsdagmorgen.. :) In ieder geval voor vandaag dan een goede eerste werkdag gewenst!

  • 15 Maart 2011 - 11:19

    Ma:

    Vandaag voor het eerst begonnen? Weer helemaal opgeknapt en uitgerust. Ik hoop dat je een fijne week ga krijgen, Je bent positief, dus zal best goed gaan, Veel succes, en ik kijk uit naar je eerste werk verslag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rian

Actief sinds 04 Maart 2011
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 11475

Voorgaande reizen:

12 Maart 2011 - 25 April 2011

Stage naar Kosovo!

Landen bezocht: